dimarts, 12 de febrer del 2013

FILET DE PORC A LA MOSTASSA A L'ANTIGA


L'altre dia havia de fer un soparet i no estava gens inspirada ni tenia massa temps. Navegant pels diferents blocs de cuina que acostumo a visitar, vaig trobar aquest plat súper senzill, extret del bloc Dit i fet del qual ja he tret alguna recepta dolça (és una crack!).

Aquí el teniu...senzill i boníssim!

Ingredients (per a dues persones)

-1 filet de porc
- Mostassa a l'antiga
- Un bon raig de vi blanc
- Oli d'oliva verge
- Sal i pebre negre
Opcional:
- Podem acompanyar el filet amb una mica d'arròs salvatge, o basmati, o thai...

Elaboració
- Salpebrem el filet per les dues bandes i el posem en una safata per anar al forn (no us passeu de pebre, que després ja hi posem la mostassa!)
- Empastifem el filet per tots els costats amb la mostassa.
- Ho ruixem amb una mica d'oli d'oliva i amb un raig ben generós de vi blanc.
- Ho posem al forn a uns 200º durant 20-30 minuts (en funció del punt de cocció que ens agradi la carn)
- Filetegem el filet i el servim tot regant-lo amb la salseta que ens ha quedat a la safata.

Ja ho veieu, més senzill impossible! Aquest cop no hi ha cap cuiner novell que es pugui queixar amb el nivell de les receptes! ;-)

4 comentaris:

  1. Vaig fer aquesta recepta el dissabte i èxit total!

    Gràcies!

    Esther

    ResponElimina
  2. Hola Esther!

    me n'alegro! la veritat és que com hauràs pogut veure és ben senzilla, ràpida, i de resultat sorprenent!
    Gràcies per la visita i pel comentari! Ens veiem per aquí!

    ResponElimina
  3. Bones,
    jo la vaig fer divendres, i va triomfar!! vaig fer-ho amb rodo de vedella, va necessitar gairebé una horeta amb el meu forn, i va ser bonissim!! Carme

    ResponElimina
  4. Hola Carme!!!
    ja m'ho penso ja que va triomfar, i més si ho vas fer amb vedella! Ja ho provaré de fer un dia!
    Un petonàs i gràcies per continuar seguint-me!

    ResponElimina